Zahtevek za pridobitev spletnega kvalificiranega digitalnega potrdila (v nadaljevanju potrdila) za elektronske žige državnih organov (v nadaljevanju institucij) izpolni predstojnik institucije (minister, generalni sekretar, direktor ali načelnik upravne enote) in eden ali več1 skrbnikov potrdil, ki so odgovorni za potrdila z elektronskim žigom. Izpolnjeni zahtevek predstojnik institucije na varen način posreduje na SIGOV-CA.

Prosimo, da pri možnostih izbire ustrezne označite. Potrdilo vsebuje podatke o instituciji in elektronskem žigu: naziv elektronskega žiga, serijsko številko potrdila, e-naslov za elektronski žig, številko politike, začetek in konec veljavnosti potrdila, naziv izdajatelja, javni ključ in ostale podatke v skladu s Politiko SIGOV-CA za kvalificirana digitalna potrdila za državne organe (v nadaljevanju Politika SIGOV-CA), ki je javno objavljena na spletnih straneh SIGOV-CA. Osebni podatki ne bodo uporabljeni v druge namene.

Podatki o instituciji
Naslov institucije
Podatki o kontaktni osebi institucije
2
Podatki o predstojniku institucije
3
Seznam elektronskih žigov in skrbnikov iz zahtevka
4
  1. 5
S svojim podpisom jamčim, da sem seznanjen(a) in da se strinjam z določili iz trenutno veljavne Politike SIGOV-CA. Strinjam se, da so v primeru objave nove politike6, z dnem veljavnosti le-te, vsa potrdila iz tega zahtevka izdana po novi politiki. Za bodoče imetnike, za katere želim, da se jim s tem zahtevkom izda potrdila, s podpisom jamčim za njihovo identiteto v skladu s Politiko SIGOV-CA, ZEISZ7 in eIDAS8 ter drugo področno zakonodajo. S podpisom tudi jamčim za resničnost podatkov iz tega zahtevka in se obvezujem, da bom sporočil(a) vsako spremembo podatkov, ki bi vplivala na veljavnost potrdil.
1 V primeru zahtevka za izdajo potrdil za več elektronskih žigov hkrati je potrebno pripraviti in izpolniti ustrezno število zadnje strani zahtevka s podatki o skrbniku pot.
2 Zaposleni institucije, ki dela na področju informatike in lahko nudi podporo pri uporabi potrdil drugim zaposlenim ter ga s svojim podpisom na zahtevku pooblasti predstojnik za komunikacijo z Državnim centrom za storitve zaupanja (SI-TRUST).
3 Predstojnik institucije, kjer so bodoči imetniki potrdila zaposleni ali za katero delajo.
4 Skrbniki in pripadajoči elektronski žigi, za katere se izda potrdila na podlagi tega zahtevka in čigar podatki so navedeni v rubriki Izpolni skrbnik potrdila oz. na strani 3. V primeru, da je nazivov več kot trideset (30), je potrebno pripraviti temu ustrezno število te strani.
5 Naziv elektronskega žiga (največ 63 alfanumeričnih znakov), ki bo zapisan v potrdilu. Naziv je oznaka, ki nedvoumno predstavlja organizacijo oz. njeno storitev. Naziv mora biti povezan z organizacijo, kateri bo potrdilo izdano, ni pa nujno, da je enak uradnemu nazivu organizacije.
6 V primeru spremembe Politike SIGOV-CA se le-ta javno objavi osem (8) dni preden stopi v veljavo. Z dnem veljavnosti nove politike pa so vsa potrdila izdana po tej politiki.
7 Zakon o elektronski identifikaciji in storitvah zaupanja (ZEISZ) (Uradni list RS št. 121/21, 189/21 – ZDU-1M in 18/23 – ZDU-1O).
8 Uredba (EU) št. 2024/1183 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 11. aprila 2024 o spremembi Uredbe (EU) št. 910/2014 v zvezi z vzpostavitvijo evropskega okvira za digitalno identiteto.