Politika zasebnosti oz. obvestilo o varstvu podatkov vsebuje informacije o tem, kateri podatki se zbirajo pri uporabi aplikacije eOsebna, kako se podatki obdelujejo in katere pravice ima posameznik glede obdelave osebnih podatkov.

1. Kaj je mobilna aplikacija eOsebna?

Mobilna aplikacija eOsebna (v nadaljnjem besedilu: aplikacija eOsebna) je aplikacija, ki omogoča brezstično uporabo elektronske osebne izkaznice. Brezstična povezava deluje po protokolu NFC. Elektronsko osebno izkaznico sestavljajo tri digitalna potrdila na čipu osebne izkaznice, izdane v Republiki Sloveniji. Digitalno potrdilo za podpis in digitalno potrdilo za prijavo visoke ravni sta zaščitena s kodo PIN, medtem ko digitalno potrdilo nizke ravni omogoča prijavo brez vnosa kode PIN.

Ko imate aplikacijo eOsebna nameščeno na svoji mobilni napravi, se lahko prijavite v katerokoli storitev prek SI-PASS, kjer izberete način prijave z elektronsko osebno izkaznico in mobilno aplikacijo. S slikanjem kode QR se lahko prijavite tudi v drugi napravi, npr. na osebnem računalniku, ne da bi morali karkoli dodatno nameščati ali prilagajati.

Z aplikacijo eOsebna lahko urejate, pregledujete, shranite ali odstranite nastavitve in podrobnosti svoje elektronske osebne izkaznice. Svojo osebno izkaznico lahko aktivirate, ji spremenite kodo PIN ali jo odklenete s kodo PUK.

2. Kdo je upravljavec aplikacije eOsebna

Aplikacijo eOsebna zagotavlja Ministrstvo za digitalno preobrazbo (v nadaljnjem besedilu: MDP), ki skrbi za vsebinski in tehnični del aplikacije. MDP je upravljavec podatkov, ki se obdelujejo v okviru aplikacije eOsebna.

Elektronski naslov pooblaščene osebe za varstvo podatkov je dpo.mdp@gov.si.

3. Ali je uporaba aplikacije prostovoljna?

Uporaba aplikacije je prostovoljna in brezplačna.

4. Ali se za delovanje aplikacije obdelujejo osebni podatki?

Za namene uporabe aplikacije se obdelujejo osebni podatki, in sicer:

  • uporabnik registrira sredstvo elektronske identifikacije v aplikacijo eOsebna na način, da uporabnik v aplikacijo eOsebna vnese »kodo CAN«. Koda CAN je koda, ki je sestavljena iz 6-števk, ki so navpično natisnjene ob desnem robu na sprednji strani osebne izkaznice. Kodo CAN rabi aplikacija eOsebna za namene vzpostavitve varne povezave med mobilno napravo in čipom osebne izkaznice pri vsaki naslednji prijavi z aplikacijo eOsebna. Koda CAN se shrani izključno v aplikaciji na mobilni napravi imetnika naprave za čas, ko je v aplikaciji eOsebna registrirano konkretno sredstvo elektronske identifikacije;
  • v aplikacijo eOsebna se ob registraciji sredstva elektronske identifikacije, ki je na osebni izkaznici, shrani podatek o osebnem imenu imetnika osebne izkaznice.

Aplikacija omogoča uporabniku tudi prikaz podatkov o imetniku, ki se nahajajo na posamezni osebni izkaznici, ti pa so:

  • ime in priimek,
  • serijska številka osebne izkaznice,-
  • EMšO,
  • datum rojstva,
  • spol,
  • potek veljavnosti osebne izkaznice,
  • državljanstvo ter
  • podatke o digitalnih potrdilih imetnika, nameščenih na elektronski osebni izkaznici:
  • vrsta digitalnega potrdila:
  • izdajatelj
  • serijska številka in
  • veljavnost digitalnega potrdila

Ti podatki se le prikažejo uporabniku aplikacije, če to zahteva, in se v aplikaciji ne hranijo.

Pri posredovanju podatkov za namene identifikacije imetnika osebne izkaznice v SI-PASS ali v druge elektronske storitve, SI-PASS posreduje podatke (tehnično ti podatki skupaj predstavljajo t.i. zapis v formatu jwt):

  • elektronska storitev, za uporabo katere je zahtevana identifikacija,
  • raven prijave v elektronsko storitev,
  • brskalnik,
  • operacijski sistem in
  • naslov IP.

Prikaz teh podatkov je namenjen izključno uporabniku, in sicer za to, da bi lahko preveril, če je res on sam podal konkretno zahtevo.

Vsi podatki, ki se obdelujejo v okviru aplikacije eOsebna, se obdelujejo izključno na mobilni napravi uporabnika in to v aplikaciji eOsebna, ki je nameščena pri posamezniku. Noben od podatkov, ki se nahajajo v aplikaciji eOsebna, se ne prenese v noben drug informacijski sistem, razen, če posameznik tega izrecne ne zahteva (na primeru: uporaba aplikacije za registracijo prek SI-PASS).

Noben podatek se ne obdeluje v aplikaciji eOsebna, če tega uporabnik aplikacije ne zahteva.

5. Na kakšni pravni podlagi se obdelujejo vaši podatki?

Osebni podatki v aplikaciji eOsebna se obdelujejo na podlagi drugega odstavka 9. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo in 177/20) in členom a/1/6 Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES, saj se posameznik sam odloči ali bo uporabljal osebno izkaznico preko mobilne naprave in se bo na takšen način identificiral pri izvajanju elektronskih postopkov. Posameznik lahko svojo osebno izkaznico (oziroma sredstvo elektronske identifikacije visoke ravni zanesljivosti) uporabi za iste namene brez aplikacije eOsebna, in sicer z uporabo čitalnika pametnih kartic. V tem primeru tudi ne bo prišlo do obdelave osebnih podatkov v okviru aplikacije eOsebna.

6. Če želite prenehati uporabljati aplikacijo

Aplikacijo lahko prenehate uporabljati kadarkoli, z učinkom od trenutka, ko aplikacijo odstranite z naprave, na katero ste jo namestili.

Če boste aplikacijo izbrisali iz telefona, boste izbrisali tudi vse podatke o dodanih osebnih izkaznicah.

Iz aplikacije pa lahko kadarkoli izbrišete tudi samo podatke o posamezni osebni izkaznici, torej podatke o osebni izkaznici, kodi CAN ter osebnem imenu.

7. Komu je aplikacija namenjena?

Aplikacija je namenjena osebam, ki so imetniki osebne izkaznice s čipom in so bile ob pridobitvi osebne izkaznice starejše od 12 let.

8. Kateri osebni podatki se obdelujejo?

Za namene uporabe aplikacije se obdelujejo osebni podatki, in sicer:

  • uporabnik registrira sredstvo elektronske identifikacije v aplikacijo eOsebna na način, da uporabnik v aplikacijo eOsebna vnese »kodo CAN«. Koda CAN je koda, ki je sestavljena iz 6-števk, ki so navpično natisnjene ob desnem robu na sprednji strani osebne izkaznice. Kodo CAN rabi aplikacija eOsebna za namene vzpostavitve varne povezave med mobilno napravo in čipom osebne izkaznice pri vsaki naslednji prijavi z aplikacijo eOsebna. Koda CAN se shrani izključno v aplikaciji na mobilni napravi imetnika naprave za čas, ko je v aplikaciji eOsebna registrirano konkretno sredstvo elektronske identifikacije;
  • v aplikacijo eOsebna se ob registraciji sredstva elektronske identifikacije, ki je na osebni izkaznici, shrani podatek o osebnem imenu imetnika osebne izkaznice.

Aplikacija omogoča uporabniku tudi prikaz podatkov o imetniku, ki se nahajajo na posamezni osebni izkaznici, ti pa so:

  • ime in priimek,
  • serijska številka osebne izkaznice,
  • EMšO,
  • datum rojstva,
  • spol,
  • potek veljavnosti osebne izkaznice,
  • državljanstvo ter
  • podatke o digitalnih potrdilih imetnika, nameščenih na elektronski osebni izkaznici:
  • vrsta digitalnega potrdila:
  • izdajatelj
  • serijska številka in
  • veljavnost digitalnega potrdila

Ti podatki se le prikažejo uporabniku aplikacije, če to zahteva, in se v aplikaciji ne hranijo.

Pri posredovanju podatkov za namene identifikacije imetnika osebne izkaznice v SI-PASS ali v druge elektronske storitve, SI-PASS posreduje podatke (tehnično ti podatki skupaj predstavljajo t.i. zapis v formatu jwt):

  • navedba države, v kateri se nahaja uporabnik storitve SI-PASS,
  • elektronska storitev, za uporabo katere je zahtevana identifikacija,
  • raven prijave v elektronsko storitev,
  • brskalnik,
  • operacijski sistem in
  • naslov IP.

Prikaz teh podatkov je namenjen izključno uporabniku, in sicer za to, da bi lahko preveril, če je res on sam podal konkretno zahtevo.

Vsi podatki, ki se obdelujejo v okviru aplikacije eOsebna, se obdelujejo izključno na mobilni napravi uporabnika in to v aplikaciji eOsebna, ki je nameščena pri posamezniku. Noben od podatkov, ki se nahajajo v aplikaciji eOsebna, se ne prenese v noben drug informacijski sistem, razen, če posameznik tega izrecne ne zahteva (na primeru: uporaba aplikacije za registracijo prek SI-PASS).

Noben podatek se ne obdeluje v aplikaciji eOsebna, če tega uporabnik aplikacije ne zahteva.

9. Funkcionalnosti aplikacije

Aplikacija eOsebna omogoča v zvezi z osebno izkaznico dva sklopa uporabe, in sicer:

a. Upravljanje osebne izkaznice,

b. Prijavo v elektronske storitve prek SI-PASS

a. Upravljanje osebne izkaznice,

  • Dodajanje osebne izkaznice v aplikacijo eOsebna

V aplikacijo eOsebna na posamezni mobilni napravi lahko dodate več osebnih izkaznic.

Po dodajanju osebne izkaznice aplikacija eOsebna shrani kodo CAN ter osebno ime imetnika osebne izkaznice.

    1. Po uvodnih napotkih vpišete kodo CAN* oz. izberete “+ Dodaj novo osebno izkaznico” ter vpišete kodo CAN*.
    2. Prislonite osebno izkaznico k telefonu oz. napravi za vzpostavitev komunikacije po protokolu NFC.
    3. Če je bila osebna izkaznica že aktivirana, je s tem dodana v aplikacijo eOsebna na napravi.
  • Aktiviranje elektronske osebne izkaznice v aplikaciji eOsebna

Aktiviranje elektronske osebne izkaznice je enkratno dejanje, v katerem določite kodo PIN in s tem aktivirate režo na čipu, kjer sta nameščena digitalno potrdilo za elektronsko podpisovanje in digitalno potrdilo za prijavo sredstva elektronske identifikacije visoke ravni zanesljivosti.

Za aktivacijo elektronske osebne izkaznice potrebujete začetno geslo, ki ste ga prejeli z novo osebno izkaznico. Če z začetnim geslom več ne razpolagate, lahko elektronsko osebno izkaznico aktivirate po postopku "Odklepanje s kodo PUK", ki je opisan spodaj. 

    1. Sledite navodilom “Dodajanje osebne izkaznice v mobilno aplikacijo eOsebna”.
    2. Vnesete začetno geslo** za osebno izkaznico.
    3. Določite in vnesete kodo PIN**** za elektronsko osebno izkaznico v obliki 6 števk in potrdite kodo PIN s ponovnim vnosom.
    4. Prislonite osebno izkaznico k telefonu oz. napravi za vzpostavitev komunikacije po protokolu NFC.
  • Odstranitev osebne izkaznice iz aplikacije eOsebna
    1. V aplikaciji eOsebna izberete osebno izkaznico, ki jo želite odstraniti.
    2. Desno zgoraj izberete ikono zobnika, ki vodi v okno “Nastavitve”.
    3. Poiščete možnost “Odstrani osebno izkaznico” ter potrdite. 
  • Sprememba kode PIN
    1. V aplikaciji eOsebna izberete osebno izkaznico, za katero želite spremeniti kodo PIN****.
    2. Desno zgoraj izberete ikono zobnika, ki vodi v okno “Nastavitve”.
    3. Poiščete in izberete možnost “Spremeni kodo PIN”.
    4. Vnesete obstoječo (staro) kodo PIN.
    5. Določite in vnesete kodo PIN za elektronsko osebno izkaznico v obliki 6 števk in potrdite kodo PIN s ponovnim vnosom.
    6. Prislonite osebno izkaznico k telefonu oz. napravi za vzpostavitev komunikacije po protokolu NFC.
  • Odklepanje s kodo PUK

Za pridobitev kode PUK za odklepanje elektronske osebne izkaznice morate obiskati upravno enoto ali diplomatsko konzularno predstavništvo.

    1. V aplikaciji eOsebna izberete osebno izkaznico, ki jo želite odkleniti s kodo PUK***.
    2. Desno zgoraj izberete ikono zobnika, ki vodi v novo okno “Nastavitve”.
    3. Poiščete in izberete možnost “Odkleni s kodo PUK”.
    4. Potrdite spremna navodila in v novem oknu vnesete kodo PUK.
    5. Določite in vnesete novo kodo PIN**** za elektronsko osebno izkaznico v obliki 6 števk in potrdite kodo PIN s ponovnim vnosom.
    6. Prislonite osebno izkaznico k telefonu oz. napravi za vzpostavitev komunikacije po protokolu NFC. 
  • Prikaz podatkov z osebne izkaznice
    1. V aplikaciji eOsebna izberete osebno izkaznico, katere podatki vas zanimajo.
    2. Desno zgoraj izberete ikono zobnika, ki vodi v novo okno “Nastavitve”.
    3. Poiščete in izberete možnost “Prikaži podatke”.
    4. Prislonite osebno izkaznico k telefonu oz. napravi za vzpostavitev komunikacije po protokolu NFC.
    5. Izpisali se bodo podatki z osebne izkaznice in podatki o digitalnih potrdilih, ki tvorijo elektronsko osebno izkaznico.

*Več o kodi CAN - https://www.si-trust.gov.si/sl/podpora-uporabnikom/pogosta-vprasanja/elektronska-osebna-izkaznica/#can

**Več o začetnem geslu - https://www.si-trust.gov.si/sl/podpora-uporabnikom/pogosta-vprasanja/elektronska-osebna-izkaznica/#tpin

***Več o kodi PUK - https://www.si-trust.gov.si/sl/podpora-uporabnikom/pogosta-vprasanja/elektronska-osebna-izkaznica/#puk

****Več o kodi PIN - https://www.si-trust.gov.si/sl/podpora-uporabnikom/pogosta-vprasanja/elektronska-osebna-izkaznica/#pin

  • Nastavitev ali sprememba jezika aplikacije eOsebna

a) Ob prvi uporabi aplikacije eOsebna izberete levo zgoraj ikono, ki ponazarja spremembo jezika ter izberete ustrezen jezik.

b) Jezik lahko spremenite med uporabo aplikacije tako, da desno zgoraj izberete ikono zobnika, ki vodi v okno “Nastavitve”. Nato poiščete in izberete možnost “Spremeni jezik” ter izberete ustrezen jezik.

b. Prijavo v elektronske storitve prek SI-PASS 

  • Prijava v elektronsko storitev na napravi, na kateri je nameščena aplikacija eOsebna
    1. Elektronska storitev vas v brskalniku na vaši mobilni napravi usmeri na prijavo prek SI-PASS.
    2. Izberete način prijave z elektronsko osebno izkaznico in mobilno aplikacijo.
    3. Z gumbom potrdite odpiranje aplikacije eOsebna. Če aplikacije eOsebna še nimate nameščene, jo prenesete in namestite iz trgovine (Google Play, Apple Store, Huawei AppGallery) in ponovite prejšnji korak (v brskalniku).
    4. V aplikaciji eOsebna izberete in potrdite osebno izkaznico, s katero se prijavljate.
    5. Preverite in potrdite podatke o prijavi (iz zapisa v formatu jwt), ki jih prikaže aplikacija eOsebna.
    6. Vnesete kodo PIN, če se zahteva prijava s sredstvom elektronske identifikacije visoke ravni zanesljivosti.
    7. Prislonite osebno izkaznico k telefonu oz. napravi, da se vzpostavi komunikacija prek protokola NFC, ki potrdi identiteto imetnika osebne izkaznice, in SI-PASS-u posreduje podatek o identiteti iz elektronske osebne izkaznice (t.i. zapis v formatu jwt).
    8. V brskalniku vas SI-PASS usmeri v elektronsko storitev, kamor ste se želeli prijaviti. Elektronska storitev dovoli delo pod vašo identiteto.

(V aplikaciji eOsebna se izvajajo le koraki od 4. do 7. Ostali koraki so izvedeni v drugih informacijskih sistemih.)

  • Prijava v elektronsko storitev na drugi napravi (npr. osebnem računalniku)
    1. Elektronska storitev vas usmeri na prijavo prek SI-PASS.
    2. Izberete način prijave z elektronsko osebno izkaznico in mobilno aplikacijo.
    3. Na svoji mobilni napravi odprete aplikacijo eOsebna in z njo skenirate kodo QR, ki je prikazana na zaslonu druge naprave. Če aplikacije eOsebna še nimate nameščene, jo prenesete in namestite iz trgovine (Google Play, Apple Store, Huawei AppGallery).
    4. V aplikaciji eOsebna izberete in potrdite osebno izkaznico, s katero se prijavljate.
    5. Preverite in potrdite podatke o prijavi (iz zapisa v formatu jwt), ki jih prikaže aplikacija eOsebna.
    6. Vnesete kodo PIN, če se zahteva prijava s sredstvom elektronske identifikacije visoke ravni zanesljivosti..
    7. Prislonite osebno izkaznico k telefonu oz. napravi, da se vzpostavi komunikacija prek protokola NFC, ki potrdi identiteto imetnika osebne izkaznice, in SI-PASS-u posreduje podatek o identiteti iz elektronske osebne izkaznice (t.i. zapis v formatu jwt). Na drugi napravi vas SI-PASS usmeri v elektronsko storitev, kamor ste se želeli prijaviti. Elektronska storitev dovoli delo pod vašo identiteto.

(V aplikaciji eOsebna se izvajajo le koraki od 4. do 7. Ostali koraki so izvedeni v drugih informacijskih sistemih.)

Aplikacija eOsebna je na voljo v slovenskem, angleškem, italijanskem in madžarskem jeziku.

10. Kakšna dovoljenja in funkcionalnosti zahteva aplikacija?

Za uporabo aplikacije eOsebna morate zaradi narave njenega delovanja odobriti dostop do nekaterih funkcionalnosti in vmesnikov na vaši mobilni napravi, zato ji morate dodeliti določena dovoljenja. Različni proizvajalci različno določajo dovoljenja, ki omogočajo uporabo nekaterih ali vseh funkcionalnosti aplikacije.

Zahtevana dovoljenja so:

a. Tehnične zahteve (vsi pametni telefoni)

  • Internet

Aplikacija potrebuje internetno povezavo za uporabo elektronske osebne izkaznice pri prijavi v elektronske storitve. Brez internetne povezave namreč ni mogoče dostopati do elektronskih storitev.

  • Uporaba kamere

Za uporabo aplikacije pri prijavi v elektronsko storitev na drugi napravi je treba aplikaciji dodeliti dovoljenje za uporabo kamere na pametnem telefonu. Prek aplikacije se namreč s kamero zajame kodo QR, ki se v postopku prijave izpiše na drugi napravi.

b. Pametni telefoni Android

Če uporabljate napravo Android, mora biti tudi:

  • Omogočena povezava po protokolu NFC; Povezava po protokolu NFC mora biti omogočena za komunikacijo z osebno izkaznico in branje podatkov iz elektronske osebne izkaznice. Nekateri pametni telefoni zahtevajo dovoljenje uporabnika za uporabo povezave po protokolu NFC.

c. Pametni telefoni iPhone (Apple iOS)

  • Povezava po protokolu NFC je na pametnih telefonih iPhone privzeto omogočena in je ni možno izključiti.
11. Kdaj se podatki izbrišejo?

Brisanje podatkov o osebni izkaznici, ki je bila dodana v aplikacijo eOsebna, je pod nadzorom izključno uporabnika aplikacije.

Vsi podatki o osebnih izkaznicah se bodo izbrisali, ko boste izbrisali aplikacijo eOsebna iz telefona.

Iz aplikacije eOsebna pa lahko izbrišete podatke tudi o posamezni osebni izkaznici, in sicer tako, da jo v nastavitvah izbrišete iz seznama dodanih osebnih izkaznic.

Podatki, ki se posredujejo SI-PASS ali drugemu informacijskemu sistemu, se nahajajo v zapisu formata jwt in se izbrišejo takoj, ko informacijski sistem preveri podpis zapisa.

12. Kdo prejme vaše podatke?

Aplikacija eOsebna sama avtomatično (brez zahteve uporabnika) nikoli nikamor ne posreduje nobenih podatkov. 

Aplikacija pa se uporablja tako, da uporabnik odloči, ali aplikacija eOsebna posreduje SI-PASS-u oz. elektronski storitvi podatke o digitalnem potrdilu za namene identifikacije (t. i. zapis v formatu jwt). Digitalna potrdila za prijavo in podpis so nameščena na čipu osebne izkaznice. Tovrstno posredovanje, ki je izključno pod nadzorom uporabnika, je tudi osnovni namen aplikacije.

13. Ali so podatki posredovani v tretjo državo?

Aplikacija eOsebna sama avtomatično (brez zahteve uporabnika) nikoli nikamor ne posreduje nobenih podatkov, torej tudi ne v tretje države.

Podatki, za katere uporabnik aplikacije eOsebna zahteva, da se posredujejo, se posredujejo preko spletne povezave neposredno v SI-PASS ali v druge elektronske storitve.

14. Druge pravice na podlagi Zakona o varstvu osebnih podatkov in Splošne uredbe o varstvu podatkov

Posamezniki, uporabniki aplikacije, uveljavljajo pravice v naslednjem obsegu:

  • pravica do informiranja o obdelavi osebnih podatkov – na spletnih straneh MDP se nahajajo splošne informacije o obdelavi podatkov, upravljavec aplikacije eOsebna je pristojen za odzive na zahteve, ki se nanašajo na informacijo, kateri podatki so se posredovali preko aplikacije eOsebna. Upravljavec nima dostopa do podatkov, ki se nahajajo v sami aplikacij in jih aplikacija prebere z osebne izkaznice;
  • pravica dostopa posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki – aplikacija eOsebna je namenjena avtomatiziranemu dostopu do podatkov, ki se nahajajo na osebni izkaznici. S tem se podatki na osebni izkaznici tudi obdelujejo. V aplikaciji eOsebna se hranijo izključno podatki, ki so navedeni v 8. vprašanju (koda CAN, osebno ime imetnika osebne izkaznice);
  • pravica do popravka – aplikacija eOsebna je namenjena prikazu podatkov, ki se nahajajo na osebni izkaznici. Ob vnosu kode CAN v aplikacijo eOsebna, je koda vedno pravilna, če je mogoče njena uporaba. Če koda ni pravilna, jo posameznik sam popravi. Aplikacija ne omogoča popravka podatkov, ki se nahajajo v njej, saj gre za prikaz podatkov iz uradnega dokumenta;
  • pravica do izbrisa (“pravica do pozabe”) – uporabnik aplikacije eOsebna lahko kadarkoli izbriše podatke v aplikaciji ali aplikacijo izbriše s svoje mobilne naprave. Podatkov, ki so bili na izrecno zahtevo uporabnika aplikacije eOsebna posredovani drugim informacijskih sistemom, ni mogoče izbrisati. Izbris tistih podatkov se zahteva pri informacijskem sistemu, ki so mu bili podatki posredovani;
  • pravica do omejitve obdelave – aplikacija eOsebna ne hrani nobenih podatkov, zato pravice tehnično ni mogoče zagotoviti;
  • obveznost obveščanja v zvezi s popravkom ali izbrisom osebnih podatkov ali omejitvijo obdelave – pravico zagotavlja upravljavec aplikacije eOsebna;
  • pravica do ugovora – pravice do ugovora zaradi narave obdelave podatkov upravljavec aplikacije eOsebna ne more zagotavljati, saj do podatkov ne dostopa, na njihovi podlagi ne opravlja nobenega odločanja, istočasno pa jih posreduje le, če to uporabnik izrecno zahteva. Ostale obdelave konkretnih osebnih podatkov upravljavec aplikacije eOsebna ne zagotavlja;

Elektronski naslov pooblaščene osebe za varstvo podatkov: dpo.mdp@gov.si. 

Informacija o pravici do vložitve pritožbe pri nadzornem organu:

Pritožbo lahko podate Informacijskemu pooblaščencu, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, elektronski naslov: gp.ip@ip-rs.si, spletna stran: www.ip-rs.si.

15. Statistika

Za namen statistike upravljavec aplikacije eOsebna pridobi podatek o številu prenosov aplikacije iz Google Play, Apple Store in Huawei AppGallery. Podatek se pridobi iz Google Play, Apple Store in Huawei AppGallery in ne od aplikacije eOsebna ali njenih uporabnikov.

 

Zadnja sprememba: 2023