1. KORAK: |
V predhodnih prijavah z digitalnim potrdilom je bilo lahko izbrano napačno digitalnego potrdilo. Brskalnik napačno izbiro ohrani in jo samodejno uporabi pri naslednjem poskusu. Težavo odpravite tako, da v celoti zaprete brskalnik in ga ponovno odprete.
|
2. KORAK: |
Če vam tudi po opravljenem prvem koraku digitalno potrdilo še ne deluje, naredite preizkus delovanja na povezavi: Preizkus
|
3. KORAK: |
Če digitalno potrdilo ne deluje, preverite ali je digitalno potrdilo nameščeno v shrambi digitalnih potrdil za brskalnik, ki ga uporabljate.
|
4. KORAK: |
Če ste ugotovili, da digitalnega potrdila nimate v shrambi digitalnih potrdil, ga uvozite s pomočjo varnostne kopije. Včasih je digitalno potrdilo nameščeno pa vseeno ne deluje, ker je v shrambi digitalnih potrdil prišlo do okvare. V takšnih primerih ga ponovno uvozite s pomočjo varnostne kopije.
|
5. KORAK: |
Za ustrezno delovanje digitalnega potrdila je potrebna namestitev tudi vseh korenskih potrdil.
|
6. KORAK: |
Antivirusni programi po določenih parametrih ocenjujejo varnost spletnih povezav. Če je antivirusnik na delovni postaji aktiven, se lahko zgodi da boste do določene spletne strani dostopali brez težav, dostop do druge pa bo antivirusnik preprečil. Če ste izvedli vse zgornje korake in digitalno potrdilo še vedno ne deluje, je lahko težava v vašem protivirusnem programu. Svetujemo vam, da ga po potrebi izklopite ali dodate varnostno izjemo za spletno povezavo, do katere z digitalnim potrdilom dostopate. Po ustavitvi servisa ali programa je potrebno počakati, da se procesi v ozadju v celoti ustavijo. Preverite tudi druge programe, ki varujejo vaše delovne okolje (požarni zid). Če digitalno potrdilo na vašem računalniku še vedno ne deluje in če imate možnost, ga s pomočjo varnostne kopije prenesite na drug računalnik (ki po možnosti ni toliko zaščiten oziroma nima podobnih varnostnih nastavitev) in tam preverite delovanje.
|